voip.mikrotech.cz
0 bodů
v kategorii Konfigurace VoIP čísla (320 bodů)
Dobrý den,
řeším problém s přesměrováním hovorů na mobilní číslo. Nastavil jsem přesměrování po 15 sekundách. Pokud volám v síti mikrotech, tak všechno funguje bez problémů. Pokud ale na číslo zavolám z mobilu, tak hovor vyzvání ale v době přesměrování (za 15 sekund) vyzváněcí tón v mobilu zmizí a následně dojde k ukončení hovoru. Pravdou je, že mobil začne zvonit. Jelikož ale následně dojde k ukončení, tak se nestihne zvednout.

Prosím o radu popřípadě o opravu tohoto problému.

1 reakce

0 bodů
(3.0k bodů)
Dobrý den, v takto konkrétním případě Vám pomůže naše linka techn.podpory, nebo zašlete emailem (na techn.podporu) Vaši identifikaci zákazníka a kterého tel. čísla se toto týká.

Teprve pak budeme schopni nahlédnutím do Vámi provedeného nastavení u daného tel.čísla snad tak odpovědět "v čem děláte chybu", nebo případně chybu opravit, pokud by byla systémová.

Zatím můžeme jen předpokládat, že se toto týká jen Vás (Vašeho tel.čísla), protože nám podobný problém nehlásí více zákazníků.
29.11.2013 v kategorii Konfigurace VoIP čísla (320 bodů) reakce na odpověď
Vítejte na dotazech, otázkách a odpovědích Mikrotechu (FAQ), kde můžete klást otázky a dostávat odpovědi od ostatních členů komunity nebo operátorů.
Nápověda VUM
Mobilní VOIPu

Související témata

0 bodů
1 reakce 752 zobrazení
0 bodů
1 reakce 539 zobrazení
0 bodů
1 reakce 657 zobrazení
mikrotech.cz |  Nápověda VUM |  VUM - virtuální ústředna |  mVOIP
...