voip.mikrotech.cz
  • Registrovat
Vítejte na dotazech, otázkách a odpovědích Mikrotechu (FAQ), kde můžete klást otázky a dostávat odpovědi od ostatních členů komunity nebo operátorů.

132 témat(a)

147 reakce

52 komentářů

402 uživatelů

Nápověda VUM
Mobilní VOIPu

problém s přesměrováním

0 bodů
Dobrý den,
řeším problém s přesměrováním hovorů na mobilní číslo. Nastavil jsem přesměrování po 15 sekundách. Pokud volám v síti mikrotech, tak všechno funguje bez problémů. Pokud ale na číslo zavolám z mobilu, tak hovor vyzvání ale v době přesměrování (za 15 sekund) vyzváněcí tón v mobilu zmizí a následně dojde k ukončení hovoru. Pravdou je, že mobil začne zvonit. Jelikož ale následně dojde k ukončení, tak se nestihne zvednout.

Prosím o radu popřípadě o opravu tohoto problému.
25.11.2013 v kategorii Konfigurace VoIP čísla brozg (320 bodů)

1 reakce

0 bodů
Dobrý den, v takto konkrétním případě Vám pomůže naše linka techn.podpory, nebo zašlete emailem (na techn.podporu) Vaši identifikaci zákazníka a kterého tel. čísla se toto týká.

Teprve pak budeme schopni nahlédnutím do Vámi provedeného nastavení u daného tel.čísla snad tak odpovědět "v čem děláte chybu", nebo případně chybu opravit, pokud by byla systémová.

Zatím můžeme jen předpokládat, že se toto týká jen Vás (Vašeho tel.čísla), protože nám podobný problém nehlásí více zákazníků.
29.11.2013 viki (3,000 bodů)
reakce na odpověď

Související témata

0 bodů
1 reakce
498 zobrazení 8.4.2013 v kategorii registrace účtu a VoIP čísla fytea.cz (120 bodů)
0 bodů
1 reakce
333 zobrazení 6.5.2013 v kategorii Konfigurace VoIP čísla Martin K. (120 bodů)
0 bodů
1 reakce
mikrotech.cz |  Nápověda VUM |  VUM - virtuální ústředna |  mVOIP
...