voip.mikrotech.cz
  • Registrovat
Vítejte na dotazech, otázkách a odpovědích Mikrotechu (FAQ), kde můžete klást otázky a dostávat odpovědi od ostatních členů komunity nebo operátorů.

133 témat(a)

148 reakce

52 komentářů

402 uživatelů

Nápověda VUM
Mobilní VOIPu

Občas se mi objevují na displeji chybová hlášení bez bližšího vysvětlení. Kde je najdu ?

0 bodů
12.7.2012 v kategorii Mikrotech VOIP viki (3,000 bodů)

1 reakce

+1 bodů

Chybová hlášení vychází z HTTP a proto používají číselné označení s dělením
v řádu stovek. Vedle těchto číselných značení mají také textovou podobu.

Chyby jsou děleny do kategorií:
• 1xx – průběh
• 2xx - úspěch
• 3xx – přesměrování
• 4xx - chyba klienta
• 5xx – chyba serveru
• 6xx – fatální nezpracovatelná chyba

Bližší výklad najdete na Wikipedii, například zde http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_SIP_response_codes

Zákazníka se nejčastěji týká:

403 - forbidden (špatně zadané heslo apod.)
408 - request timeout (překročení časového limitu)
480 - Temporarily not avalaible (Dočasně nepřístupný)

Pokud při hlášení chyby technické podpoře uvedete její číslo, můžete urychlit její vyhledání. Pokud číslo chyby začíná 4XX, soustřeďte se na hledání chyby v nastavení vlastního VoIP zařízení a až pak pište na technickou podporu. (jas)

29.7.2012 jas (1,890 bodů)
Velký přehled chybových hlášení najdete také zde: http://www.voip-info.org/wiki/view/Asterisk+variable+hangupcause (jas)

Související témata

0 bodů
1 reakce
0 bodů
1 reakce
1,733 zobrazení 4.3.2014 v kategorii Mikrotech VOIP kuplub (120 bodů)
+1 bodů
1 reakce
0 bodů
1 reakce
mikrotech.cz |  Nápověda VUM |  VUM - virtuální ústředna |  mVOIP
...