Chybová hlášení vychází z HTTP a proto používají číselné označení s dělením
v řádu stovek. Vedle těchto číselných značení mají také textovou podobu.
Chyby jsou děleny do kategorií:
• 1xx – průběh
• 2xx - úspěch
• 3xx – přesměrování
• 4xx - chyba klienta
• 5xx – chyba serveru
• 6xx – fatální nezpracovatelná chyba
Bližší výklad najdete na Wikipedii, například zde http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_SIP_response_codes
Zákazníka se nejčastěji týká:
403 - forbidden (špatně zadané heslo apod.)
408 - request timeout (překročení časového limitu)
480 - Temporarily not avalaible (Dočasně nepřístupný)
Pokud při hlášení chyby technické podpoře uvedete její číslo, můžete urychlit její vyhledání. Pokud číslo chyby začíná 4XX, soustřeďte se na hledání chyby v nastavení vlastního VoIP zařízení a až pak pište na technickou podporu. (jas)