Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda by byl tak nepřekonatelný problém klienty Mikrotechu obeslat emailem s informací, že se od 20.4.2013 mění IP adresy z 81.91.216.18 na 91.221.212.167? Svůj telefon jsem měl nakonfiguravaný přesně dle pokynů z 29.11.2012 na pevnou IP adresu 81.91.216.18 (nikoliv přes jméno v DNS), což v souvislosti se změnou na novou adresou mělo za důsledek nemožnost příjmu hovorů, zatímco odchozí hovory fungovaly.
Celý den, kdy jsem očekával hovory se ke mně nikdo nedovolal a já jsem o tom vůbec nevěděl, že se dovolat ani nemůže. Rozhodně nečtu nikterak často aktuality na http://voip.mikrotech.cz, jak jsem se tedy měl tuto informaci dozvědět? Navíc na těchto stránkách je jednoznačně psáno, že obě IP adresy budou funkční do 31.5.
NEJSOU funkční obě. Při konfiguraci Gigasetu A510IP na původní se ke mně nikdo nedovolal, až po rekonfiguraci vše začalo pracovat.
Bohužel shodou okolností probíhala ve stejné době i změna konfigurace u poskytovatele Internetu, potíže jsem proto nejprve dlouho hledal tam. Ztratil jsem tím zbytečně mnoho času, než jsem zjistitl, že problém není na straně IP providera, ale ve změně konfigurace na Mikrotechu.
Je to velká hanba pro Mikrotech, rád bych věděl, zda je možná nějaká kompenzace promarněného času zákazníků, kteří o ničem nevěděli a jsou nuceni problém řešit aniž by byli předem řádně informováni. Přitom jediný hromadný email s upozorněním by vše řešil.