Dobrý den,
děkuji Vám za možné tipy k řešení, ale bohužel nic z toho zatím nevedlo k řešení. Nastavení portů v gigasetu A510IP jsem provedl, vedle toho jsem pro jistotu nastavil port forwarding na mém domácím routeru tak, aby všechny IP protokoly byly směrovány na IP adresu telefonu (v DHCP konfiguraci má přiřazenou pevnou rezervovanou adresu).
Obávám se, zda problém nemůže spočítat v tom, že IP telefon je vůči veřejné IP adrese dvakrát NATován. Situace na mém domácím routeru je snad pořešena jako transparentní, nicméně poskytovatel Internetu pro náš dům má celou domovní sít za svým NATem, k jehož konfiguraci nemám přístup.
Je v takovém případě nějaké řešení? Zvláštní však je, že když volám na libovolné jiné číslo mimo siť Mikrotech (pevná síť / mobil), tak problém s chybějícím vyzváněcím tónem nemám.