voip.mikrotech.cz
0 bodů
v kategorii Mikrotech VOIP (220 bodů)
Dobrý den,

změnil jsem si také tarif na Optimal 2012 a také mi vypadávají hovory, když volám přes Mikrotech.

4 z 5 hovorů se po jedné minutě a 5 vteřinách rozpadnou.

Mám IP telefon Siemens C470IP.

Na telefonu mám ještě jiného operátora VoIP a tam podobné problémy nepozoruji.

Děkuji za odpověď

 

Roman

1 reakce

0 bodů
(1.9k bodů)

Tento dotaz nesouvisí s NEJČASTĚJI kladenými otázkami a měl by být řešen individuálně, pokud jste nám již napsal a nedostal jste odpověď, urgujte ho prosím.

Nicméně, obdobně jako u výpadku volání přes X-lite po 30s (najdete na jiném místě FAQ), je tu společný jmenovatel a to hodnota 65 sekund. Z mé praxe s Gigasety jsem na takovou hodnotu nenarazil a na straně hlasového serveru mikrotech.sipcz.net stejně tak. Zatím doporučuji na chvíli "odepnout"  linky na jiné poskytovatele, restartovat základnu Gigasetu a zkusit volání. Pokud to nepomůže, zjistěte, zda nemáte v nastavení linky oproti defaultní hodnotě 180 s.  v kolonce Time expired 60 sekund a prodloužit ji například na 120 s. Pokud by se doba vypadnutí změnila, tak byste byl takzvaně na stopě problému. Jinak nezbývá než se spojit s naší technickou podporou na voip@mikrotech.cz, popsat své postřehy a požádat o podporu. Není to námět pro telefonické hlášení, protože to vyžaduje čas na prozkoumání logů Vašich hovorů a simulace jak se číslo chová v našich podmínkách. (jas)

Vítejte na dotazech, otázkách a odpovědích Mikrotechu (FAQ), kde můžete klást otázky a dostávat odpovědi od ostatních členů komunity nebo operátorů.
Nápověda VUM
Mobilní VOIPu

Související témata

0 bodů
1 reakce 1.9k zobrazení
+2 bodů
1 reakce 921 zobrazení
0 bodů
1 reakce 600 zobrazení
mikrotech.cz |  Nápověda VUM |  VUM - virtuální ústředna |  mVOIP
...