Tento dotaz nesouvisí s NEJČASTĚJI kladenými otázkami a měl by být řešen individuálně, pokud jste nám již napsal a nedostal jste odpověď, urgujte ho prosím.
Nicméně, obdobně jako u výpadku volání přes X-lite po 30s (najdete na jiném místě FAQ), je tu společný jmenovatel a to hodnota 65 sekund. Z mé praxe s Gigasety jsem na takovou hodnotu nenarazil a na straně hlasového serveru mikrotech.sipcz.net stejně tak. Zatím doporučuji na chvíli "odepnout" linky na jiné poskytovatele, restartovat základnu Gigasetu a zkusit volání. Pokud to nepomůže, zjistěte, zda nemáte v nastavení linky oproti defaultní hodnotě 180 s. v kolonce Time expired 60 sekund a prodloužit ji například na 120 s. Pokud by se doba vypadnutí změnila, tak byste byl takzvaně na stopě problému. Jinak nezbývá než se spojit s naší technickou podporou na voip@mikrotech.cz, popsat své postřehy a požádat o podporu. Není to námět pro telefonické hlášení, protože to vyžaduje čas na prozkoumání logů Vašich hovorů a simulace jak se číslo chová v našich podmínkách. (jas)