voip.mikrotech.cz
0 bodů
v kategorii Mikrotech VOIP (320 bodů)

Dobrý den,

poslední dobou (cca týden) mě vypadávají hovory. Je to dost nepravidelné. Občas hovořím 10 sekund, jindy třeba i 5 minut. Najednou není slyšet volající a nezbývá, než zavěsit a vytočit znova. Dneska jsem uskutečnil 5 hovorů a z toho 4 vypadly. Nevím, jestli to může mít něco společného, ale začqalo to v období změny tarifi na optimal 2012. sad

Prosím o radu. 

1 reakce

0 bodů
(3k bodů)
Na vypadávání hovoru změna tarifu nemá vliv. Určitě ale můžou mít vliv např. tyto parametry:

- kvalita a stabilita internetového připojení (nejen šířka kanálu, ale také kolísající latence spoje), WiFi, GPRS, EDGE, 3G ??

- VoIP klient v mobilním telefonu (např. kombinace SIP klienta csipsimple se slabším HW telefonu - např. samsung Galaxy mini) způsobuje problémy

Pro přesnější vyjádření a pátrání po možných příčinách je potřeba znát daleko více a přesnějších indicií, než jen "obecný popis problému".
(320 bodů)
Děkuji za odpověď. 2dny po napsání dotazu rozpadávání hovoru přestalo. Od té doby je všechno OK.
Jenom pro info připojení k internetu máme optikou ve vysoké rychlosti a číslo je registrované do VoIP ústředny kde máme více poskytovatelů. U ostatních VoIP operátorů hovory nepadaly.
19.10.2012 v kategorii Mikrotech VOIP (220 bodů) Vypadávání hovorů po jedné minutě
Vítejte na dotazech, otázkách a odpovědích Mikrotechu (FAQ), kde můžete klást otázky a dostávat odpovědi od ostatních členů komunity nebo operátorů.
Nápověda VUM
Mobilní VOIPu

Související témata

0 bodů
1 reakce 1.1k zobrazení
0 bodů
1 reakce 1.1k zobrazení
0 bodů
1 reakce 483 zobrazení
0 bodů
1 reakce 214 zobrazení
mikrotech.cz |  Nápověda VUM |  VUM - virtuální ústředna |  mVOIP
...