voip.mikrotech.cz
0 bodů
v kategorii Konfigurace VoIP čísla (220 bodů)

V nápovědě píšete, že "CallBack s PINem obdobně jako jednoduchý Callback umožňuje spojení 2 čísel, které nemusí být ve VoIP síti Mikrotech." Mně se však nedaří po nastavení jednoduchého callback volat jinam než na nastavované číslo v síti Mikrotech (když callback povolím např. na čísle 571160000 v síti Mikrotech pro mobil 777777777, zpětný hovor po prozvonění se objeví, ale nenašel jsem způsob, jak se spojit s jiným číslem než 571160000, po vyzvednutí hovoru vyzvání hned 571160000, nefunguje běžné vytočení čísla na jiné číslo, nefunguje odeslání DTMF na Nokii - viz popis tady, ani nějaký jiný alternativní způsob vytáčení, např. oddělení #, _ ... které jsem zkoušel).

Umožňuje jednoduchý callback volat jinam než na nastavované číslo a jak? Díky, Honza

1 reakce

0 bodů
(3.0k bodů)

Pravděpodobně máte někde chybu v nastavení. Doplnili jsme nápovědu pro nastavení CallBacku, prosím zkontrolujte, zda to máte takto nastavené.

(220 bodů)
Upraveno
Dobrý den, díky za odpověď, callback jsem již úspěšně zprovoznil. Nejde ovšem o mou chybu (ledaže by byla z Vašeho návodu) jako spíše o specifickou vlastnost (někdo by to nazval i bugem) Vaší VUM, nicméně je řešitelná, více viz http://www.telefonujeme.cz/post-68204.html#68204 a násl.
Ještě bych měl 1 připomínku, po přijetí volání z ústředny je příliš krátký čas na vložení volaného čísla, není to jen můj problém (http://www.telefonujeme.cz/viewtopic.php?p=68264#68264), nebylo by možné dobu pro možnost vytočení volaného čísla prodloužit? Díky.
Zdravím a přeji vše dobré.
(3.0k bodů)
Dobrý den, děkujeme za konstruktivní připomínky, kdy se je snažíme řešit.
První část Vašeho dotazu (ona specifická vlastnost se seznamem při obyčejném CallBacku ) je již opravena.
Na druhé části ovšem musíme ještě malinko zapracovat, aby zvolené řešení bylo systémové. Jakmile to vyřešíme, dáme Vám vědět zase touto cestou (a zřejmě i úpravou návodu pro jednodušší používání funkcí VUM).
(3.0k bodů)
Dobrý den i dnes. Velice rád Vám oznamuji, že jsme implementovali možnost si uživatelsky změnit časy, kdy ústředna čeká na stisk tlačítek.
Zároveň jsme aktualizovali i nápovědu s popiskem jak toto udělat:
http://mikrotech.sipcz.net/ustredna/help/index.php/Callback
(220 bodů)
Dobrý den, díky za velmi rychlou odezvu, nastavení doby čekání funguje!

U callbacku mi ale stále ještě nejde fungujícím způsobem nastavit odchozí alternativní CLI. Mám v ústředně ověřené mobilní číslo, ať u callbacku nastavím na CLI cokoliv, vždy se na volaném displayi objeví původní nomadické číslo. Přestože, pokud se k tomuto nomadickému číslu přihlásím s IP telefonem a uskutečním odchozí hovor, volanému se na displayi zobrazí správně ten nastavený mobilní CLI.
Jediný efekt, kterého při nastavování CLI u callbacku dosáhnu, je, když na odchozí volání nastavím CLI svůj mobil v mezinárodním formátu 00420777XXXXXX (!), ústředna po mně chce ověřit při vytáčení kód pro mezinárodní odchozí hovor a když ho zadám, zavěsí a žádný hovor neuskuteční!
(3.0k bodů)
Dobrý den, abyste docílil Vámi popisovaného stavu, musíte funkcni CID nastavit také ve skupině "xxxxx_provolba", kam směřujete funkci Callback.
Doplnil jsem i nápovědu, kde je to krásně vidět: http://mikrotech.sipcz.net/ustredna/help/index.php/Callback
(220 bodů)
Dobrý den, díky za odpověď, zdá se, že nastavení funguje. trochu zápasím s tím, že, ačkoliv nikde žádné číslo v nastavení není v mezinárodním formátu a volám normálně z ČR do ČR, občas mi místo spojení hovoru callback ústředna oznámí, že mám zadat PIN pro zahraniční hovor. Po přenastavení callbacku (vlastně na původní hodnoty) tento bug mizí, ale souvislost s ničím jsem nenašel.
Snad by bylo dobré se podívat ještě na jednu vlastnost, proč zpětné volání z ústředny přijde až asi za minutu (někomu 45 s, viz http://www.telefonujeme.cz/post-68332.html#68332) po mém zavolání?  Bylo by možné, aby ústředna zavolala hned po tom, co ukončím hovor? Dlouhé čekání na zpětnou reakci je obtěžující. Díky.
(2.2k bodů)
Dobry den, děkujeme za konstruktivní připomínky. Pro zadání PINu pro mezinárodní volání je pokud není číslo v národním nebo nemá česky mezinárodní prefix. Kdyby se Vám povedlo zjistit detaily tohoto chování (ideálně číslo kdo,kam a co nejpřesnější čas) pokusíme se problém analyzovat.
Co se týče délky zpětného volání, byl zpětný hovor inicializován ihned po zavolání a to byl ještě telefon z kterého jste hovor inicializován v zaneprázdněném stavu, ústředna opakuje neúspěšný pokus o callbac opět za minutu,což byla ta dlouhá čekací doba. Nyní je po zavolaní na callback nastavena pauza na 3sekundy než se inicializuje zpětné volní, to by mělo stačit aby se telefon překlopil do připraveného stavu.
Velice si Vážíme Vaších námětu a budeme rádi za Vaše další postřehy.
(220 bodů)
Dobrý den, příjemně jsem překvapen rychlostí reakcí Mikrotechu na zaslané připomínky, díky.
Pokud se týká PINu na mezinárodní volání, obávám se, že dotaz vždy u Mikrotechu přijde i v případě, že nastavené mobilní číslo má český mezinárodní prefix (00420 - ověřeno, půjde tedy o nějaký bug) - a ten má vždycky, pokud si nechám prostě číslo mobilu ověřit zasláním kódu. Takže v současné době, pokud číslo nemám ověřeno z dřívější doby bez mezinárodní předvolby, noví zájemci stejně nemají možnost callback s mobilním CLIP použít. Ve Vaší nápovědě (http://mikrotech.sipcz.net/ustredna/help/index.php/Callback) na fotce CID u editace skupiny "provolba" také má mezinárodní formát českého čísla a je to nastavení, které není funkční.
Ono asi obecně by bylo lépe a lépe by působilo, kdybyste nové funkce a návody zveřejňovali až potom, co jsou nejen teoreticky připraveny, ale také prakticky otestovány a funkční, aby nedocházelo ke zmatkům. Díky, hodně zdaru! :-)
Vítejte na dotazech, otázkách a odpovědích Mikrotechu (FAQ), kde můžete klást otázky a dostávat odpovědi od ostatních členů komunity nebo operátorů.
Nápověda VUM
Mobilní VOIPu

Související témata

0 bodů
2 reakce 2.1k zobrazení
18.12.2012 v kategorii VUM xmonika (260 bodů)
0 bodů
4 reakce 2.2k zobrazení
0 bodů
3 reakce 1.1k zobrazení
mikrotech.cz |  Nápověda VUM |  VUM - virtuální ústředna |  mVOIP
...