voip.mikrotech.cz
  • Registrovat
Vítejte na dotazech, otázkách a odpovědích Mikrotechu (FAQ), kde můžete klást otázky a dostávat odpovědi od ostatních členů komunity nebo operátorů.

132 témat(a)

147 reakce

52 komentářů

402 uživatelů

Nápověda VUM
Mobilní VOIPu

Co znamená 503 / Service Unavailable?

0 bodů

Nemohu se přes VoIP z čísla 910XXXXXX dovolat na tel. číslo 596XXXXXX. Vždy se mi zobrazí 503 / Service Unavailable a spojení s volaným účastníkem se neuskuteční. Pro telefonování přes VoIP používám CSipSimple v mobilu a internetové připojení WiFi, ale to by snad na to nemělo mít vliv. Zkoušel jsem to vícekrát a vždy je to stejné. Zajímá mne co to konkrétně znamená nebo proč služba není k dispozici. Může se jednat o problém někde u mne, na straně Mikrotech a nebo někde jinde? Na jiné tel. čísla se dovolám bez problémů.

9.4.2014 v kategorii Konfigurace VoIP přístrojů vlazy (290 bodů) 1 označení
změna kategorie 17.5.2014 jas

1 reakce

0 bodů

Obecně je popis pod klíčovými slovy chybová hlášení, v tomto případě je hlášena  chyba serveru. Je ale pravděpodobné, že v nastavení mobilu nebo CSipSimple máte zapnutou funkci, kterou server nepodporuje. Vyzkoušejte si volání z jiného mobilu nebo telefonu a o konkrétních výsledcích informujte technickou podporu Mikrotechu, která se pokusí volání na příslušném serveru odchytit a diagnostikovat.(jas)

16.5.2014 jas (1,890 bodů)
Děkují za odpověď která ale můj problém nepomohla vyřešit. Tento problém u mne stále přetrvává. Pokud je to v nastavení mobilu nebo CSipSimple tak ale nevím co, jak a kde konkrétně bych měl přenastavit, protože se v tom nevyznám a nějakým nevhodným přenastavením něčeho bych si to nerad znefunkčnil úplně. Zkoušel jsem na tel. číslo 596XXXXXX telefonovat z počítače s použitím telefonu ZoIPer a ani tak se na to číslo nejde dovolat což nasvědčuje, že se asi nejedná o problém v mobilu nebo v CSipSimple. ZoIPer mi ale nezobrazuje chybové hlášení. Na jiné tel. čísla se dovolám přes VoIP od Mikrotech bez problémů. Pamatují si že někdy v minulosti se mi vyskytoval stejný problém u jiných tel. čísel. Nerad bych to opakovaně zkoušel abych tím někoho zbytečně neobtěžoval pokud bych se dovolal. Pokud se jedná o hlášení chyby serveru tak spíše by se asi mělo hledat problém někde na serveru a ne u mne. Rád bych měl telefonování přes VoIP funkční tak abych se mohl dovolat na všechny tel. čísla.
Pokud nenahlásíte písemně dohledovému serveru Mikrotech, z jakého čísla na jaké číslo a kdy jste se opakovaně nedovolal, nemůžeme Vám poradit, ani popřípadě problém opravit. Nechte prosím na nás určení, kde je problém. V této diskuzi. která se už netýká ostatních klientů, už bez konkrétních informací pokračovat nebudeme, zde patří nejčastější otázky a odpovědi. (jas)

Související témata

+1 bodů
1 reakce
0 bodů
1 reakce
0 bodů
1 reakce
0 bodů
2 reakce
1,481 zobrazení 13.3.2012 v kategorii Mikrotech VOIP martin.siuda (260 bodů)
mikrotech.cz |  Nápověda VUM |  VUM - virtuální ústředna |  mVOIP
...